sábado, 25 de diciembre de 2010

Presents a la llar de foc



Per la colla que visita aquest mar tan negre
D'unes terres llunyanes i fredes
han arribat uns e-regalets pels infants,
els més musicals i artístics que conec
(la idea és també d'una terra llunyana, amb el teu permís, Joaquim)


Pel Joaquim i el Tit: Una gàbia nibelunga i la  postal
Per Resonic: Un pichie de compañía y la  tarjeta
Pel Ricard: Plastilina de colors pels nens amb una nota
Pel José Luís: entrada a una exposición **y una misiva
per na Mies: una novel·la de Goethe i una felicitació
Pel Titus: una entrada de cinema amb una carta
Per l'Atticus: un conte de les 1001 nits i una tarja
Per la Glòria i el Josep: un llibre de cuina sueca amb un missatge
Per la Dolors: una de Peplums i un papir
Pel Miquel E: la biografía de N  con epístola
Pel Miquel i l'Imma: una mica de Shakespeare amb un sobre
Pels Contrabaixos: el d'Elvis i Paul i unes notes
Per l'Assur: Una d'aventures al mar amb una imatge
Pel Maac: uns soldadets de plom i un record
Pel Colbran: un musical para acuarios y un tarjetón
Per l'apuntador: Una banda sonora i una partitura

**Cambio de última hora para JL :  documental1 y documental2 en vez de la entrada a la expo. Espero que te gusten!


S'ha de dir que aquests regals els he triat per presentiments i perquè a mi m'agraden molt. I si no l'encerto, millor, així riurem més.

Per tota la canalla deixo la millor cançó dels policies, interpretat per un viu pianista, un contrabaixista puçós i uns quants cacauets:



PS. A la 1ª imatge no poso a Santa Claus perquè sempre m'ha fet por i assassina Lulús. L'únic que m'agrada d'ell és que porta els regals al començament de les vacances. BON NADAL I MILLOR 2011!

25 comentarios:

  1. Sólo he mirado mis regalos, y ya sabes que la fiesta no acaba hasta que no se han visto también los de los demás. Eres un encanto, además de una poeta. Feliz Navidad en tu claro y cálido mar.

    ResponderEliminar
  2. Amiga cefalópoda, me has emocionado.
    Desde luego conmigo has acertado de lleno. Mil millones de gracias por este detalle.
    Ahora, como dice JL, a disfrutar con los de los demás.
    Desde el condado de Macomb, te deseo toda la felicidad del mundo para tí y tu familia submarina.
    Un beso

    ResponderEliminar
  3. Yo como mis predecesores en estos comentarios sólo he mirado mis regalos, pero pienso verlos todos. Quina feinada, Kalamar!

    Muchas gracias por incluir "nuestro" himno, una maravillosa canción que aún sigue impactando después de 43 años de haber sido estrenada.

    Toda la felicidad del mundo para tí y para los tuyos.

    COLBRAN

    ResponderEliminar
  4. Estimada Kalamar, nosaltres hem fet el mateix, obrir el nostre regal i ara amb més calma (som xafarders de mena) mirarem els altres. Una currada impressionant!, per cert, el nostre regal ens ha encantat i a partir d'ara vigilarem quan anem al Caprabo de no comprar espaguetti-assassins.
    Un petonàs i que passis molt bones festes.
    Fins molt aviat

    ResponderEliminar
  5. Kalamar, amb mi has acertat de ple, has triat una cançó i un artista molt especial per mi. A mé a més, m'has fet ganes de veure una pel·lícula que ja fa temps tinc entre els meus deures. I el quadre m'ha agradat moltíssim.

    Que passis un bon Nadal al fons marí!

    ResponderEliminar
  6. No sabes cuánto me he reído con Zaratustra!!!!
    Feliz Navidad calamar!!!
    Entre Zaratustra y el Greco has retratado mis Navidades: Mareado entre las ideas y el espíritu prefiero lanzarme a los polvorones. (¿Queda un poco mal?)Pues a los turrones.

    Muchos besos.

    ¿Por qué nadie recuerda que la Navidad sobretodo es un misterio? Lo pensaré después de la comida.

    ResponderEliminar
  7. JL!! no me he dado cuenta y tu regalo está un poco defectuoso (me he dejado llevar por la imagen y resulta que hay desfase) disculpa!!
    te lo cambio por estos dos que ahora añado.

    ResponderEliminar
  8. Me tienes enchufado y me van a coger manía con toda la razón. Esta mañana he oido enterito el cuadro, que además se lo vi al mismo y mismísimo Zar en Barcelona y creo que fue lo más mágico de la noche, igual que lo de hoy, que supongo que no es la Kirov sino, por las fechas quizá la LSO, con lo que me ha encantado triplemente. Y no me he enterado de lo del desfase. (Quizá ya no veo tres en un yo y por eso lo de Agost...no, no, que lo malo era de oido). Bueno, el caso es que esta mañana me he quedado bocabadado con tu prosa, y me he olvidado de decirte todo esto. Ahora me voy a ver los regalos del odioso enchufado y vuelvo.

    ResponderEliminar
  9. Fascinantes. Aunque son ya míos, te permito que los pongas a disposición de todo el que los quiera ver. Me sugieren mil preguntas, y si los localizásemos con subtítulos en español, dan para más de una entrada. La primera: ¿Para quien dirigen, para la orquesta o para el público?

    Has acertadísimo, porque creo que son de un documental que vi anunciado en el Verdi y que se me escapó. El problema es que ahora ya no sé donde meter tantos regalos. 3x10 elevado a tres trillones de gracias (¿ves que fácil es quedar bien?)

    ResponderEliminar
  10. P.S. de bloguero, de pesado y de curioso: En la entrada se indica que apareció a las 0.01 , pero a las 1.45 no la habías publicado. ¿?¿¿ ¿Se te quemó algo?

    ResponderEliminar
  11. esta calamar a veces es una burra: resulta que lo programé para las 12 pero no lo publiqué y quedó como borrador. Bona nit!

    ResponderEliminar
  12. Gracias, Kalamar. Este inesperado regalo ha sido una auténtica sorpresa, fui seguidor de Tom Waits durante un muy corto período de tiempo, sólo me compré un disco suyo, Rain Dogs, pero siempre me ha gustado. Soldier's Things no la conocía pero me ha parecido preciosa.

    ResponderEliminar
  13. Molt xulu Kalamar, però molt.
    Però saps que no seria jo sinó hi digués la meva.
    El tit està molt ben representat, francament, li ha agradat molt, m'hat dit que t'ho fes saber, però ai! el Siegfried del cap gros...
    Molts petons i el desig que passis un Sant Esteve deliciós (ja ho veus, m'ha passat Nadal i no me'n havia adonat)

    ResponderEliminar
  14. Caram, d'això se'n diu personalitzar els regals. M'ha agradat molt la postal i la banda sonora. Potser la pel·li no matava -penso que se li podria haver tret una mica més de suc-, però la música és fantàstica.
    Que tinguis/tingueu un fantàstic 2011!

    ResponderEliminar
  15. Hola Lula! Dile a Santa (si le ves) que muchísimas gracias por el regaloooo! Que pases muy felices fiestas hermanaza!

    ResponderEliminar
  16. JL, de enchufado nada, cuando un artículo es defectuoso hay que cambiarlo y dar una propina como disculpa. Sobre "The master and his pupil" escribí una entrada (http://kalamarlee.blogspot.com/2010/05/documento-real-cine-de-fantasia.html) Gergiev da una masterclass y se dirige a público y orquesta.

    Mr Finch, gracias a tí, he vuelto a disfrutar de Herrmann. Un abrazo a los macombos.

    Colbran, por supuesto es nuestro himno, tan flower y tan astronómico. Gracias a tu sabiduría, ahora sé que la canción es de mi año!

    ResponderEliminar
  17. Josep,
    em sento fatal, vosaltres m'ensenyeu el que són spaghetti negres que casen de meravella amb els calamars i jo a canvi us envio uns d'assassins.
    Titus,
    T'he de dir que vaig estar dubtant pq la peli comença un pèl forta, però com m'agrada tant la cançó i l'actor, em vaig decidir. Jo tampoc l'he vista, tinc ganes que la repossin.
    Miquel,
    Has conseguido intrigarme como siempre y espero que después de tanto llantar puedas responder al misterio..Hasta pronto!

    ResponderEliminar
  18. Hola Maac,
    Te imaginaba fan de Waits. Yo tampoco la conocía, llegué a ella por Jarhead, una peli que a pesar de la adrenalina, me gustó.

    Joaquim,
    me n'alegro pel Tit. Vaig pensar en una gàbia amb una porteta fàcilment abatible pq surti de tant en tant a voltar. I del cap gros, ara que ho dius, no és cap crack, però està al Temple.
    No saps la feinada que m'estàs donant amb els papas Dalands, només he descartat 2!!

    ResponderEliminar
  19. Apuntador,
    estàs en tot, haurem de veure si fan una altra versió d'aquest triangle, com tu dius, tan suculent! (no l'havia vista)

    Resonicolaki,
    cada vez que veo al Woodstock me acuerdo de Pichie, snifsnif!

    ResponderEliminar
  20. A todos, muchas gracias por venir y dejar estas palabras tan acriñosas.
    No sabéis lo bien que me lo he pasado preparándolo. Feliz día de sant Esteve!

    ResponderEliminar
  21. Hola Lula! No se com vaig arribar a les postals pero no va ser per la pagina principal pero lo que anava una mica despistat... Ara que he vist el post original encara m'ha semblat una idea mes bona! Quina currada que t'has pegat! Com que ja no arribo a felicitar Nadal ni Sant Esteve buscare alguna cosa interessant per Cap d'Any. Mentres un peto!

    ResponderEliminar
  22. Fa molta il·lusió quan et trobes amb un regal personalitzat que algú ha pensat (i ha pencat) per poder oferir-te'l, i és per això que li és difícil a qui el rep (en aquest cas, jo) trobar els mots més adients per agrair-lo, i la prova la tens que no sé què més dir-te que no sigui MOLTES GRÀCIES!

    ResponderEliminar
  23. Ricard,
    espero amb candaletes la teva sorpresa, venint de tú, serà súperoriginalchiripitiflàutic!

    Assur,
    gràcies a tú per venir una estoneta, molt bon any!

    ResponderEliminar
  24. Moltíssimes gracies Kalamar per aquest regal inesperat i tan maco. Quina feinada per fer un regal personalitzat per cada seguidor !!!!

    El nostre (IMMA i MIQUEL), ens ha agradat molt per la referencia Teatrera, encara que el quadre que ens has dedicat era mes carregat encara que l'escenografia d'Agost, que a tu no et va agradar. També ens agrada el Teatre pur sense tanta parafernàlia, que consti !!!

    Ena ha fet molta il.lusió, de debò.

    Estem també subscrits als Blocs d'en Joaquim i d'en Jose Luis, i quant publiquen nous posts ens assabentem perquè ens envien de forma automàtica un email d'avis. En el teu cas al no rebre res, moltes vegades no ens assabentem de que tens una nova entrada.

    Com ho podem fer per estar informats de les teves noves entrades ?

    Una abraçada

    IMMA i MIQUEL

    ResponderEliminar
  25. Qué bé que heu vingut M i I! suposo pue pots subscriure't amb l'opció que hi ha cap abaix. Sobre el naixement del Boticelli, és carregat, musical, teatral i alegre, una festa que en el seu context quatrocenttista devia tenir sentit. Molt bon any!

    ResponderEliminar