martes, 6 de diciembre de 2011

Ponting, esport de risc


8 comentarios:

  1. ¡Qué bien dibujas! El guión me recuerda unas historietas de El Pais en viñetas, pero ¡qué gracioso! A ver si el segundo puenting puedes hacer otro más animado y no te cargas ninguna pobre tijereta.

    ResponderEliminar
  2. ¿Tijeretas? ¿Seguro que no son lepismas? En cualquier caso, muy chulo el dibujo.

    ResponderEliminar
  3. Que maco el dibuix! L'has fet tu?
    Un bon autorretrat de la feina diària, KAlamar.
    M'agrada molt!

    ResponderEliminar
  4. Gracias, JL, ya me dirás de qué historietas hablas del País, que no caigo, eran del Forges? mi puenting empieza ahora, yuuuupiiiii

    Josep, no facis cas, que ahir estava pessimista! de la neteja, segur que no m'escapo, però també penso dibuxar més, que m'ho passo teta.

    Gracias dobles Titus, por el cumplido y por hacerme caer de la pparra, yo llamando toda la vida tijeretas a unos vulgares lepismas, aunque es más chulo el otro nombre de pececillo de plata.

    Has vist Mortadel.la? en lloc d'avançar la feina de casa em poso a fer diaris terapèutics! gràcies.

    ResponderEliminar
  5. Cada un dels teus posts és una sorpresa. No m'estranya que dibuixis tan bé. Continua i deixant-s'ho compartir.

    ResponderEliminar
  6. Diaris terapètics: potser que en comenci a fer! Aquest és brutal.
    Un dia te'l demano...

    ResponderEliminar
  7. Gràcies, Glòria, però els meus dibuixos són també irregulars i un pèl tremolosos. Potser perfecciono a base de dibuixar moooltes més hores i no sé d'on treure-les.

    Mortadel·la, anima't, ja veuràs com et quedes descansada després de posar a tinta les dèries..ara tens tema: Els Senyors Paletes a Casa Meva!

    ResponderEliminar