viernes, 16 de diciembre de 2011

anecdotari

Una de les sorpreses que comporta presentar un concurs és trobar-te amb tota mena de bolets quan vas fent camí: Una Venus abandonada pels seus ballant xarleston, dels Monty Python. Una Venus virginal amb unes mans delicades, que imagines fent la bugada segons la simpàtica germana Wendy. La Venus, recuperada del grup Hold Your Horses, a la segona imatge, de la seva col·lecció d'obres cabdals de la història de l'art.





Després surten altres descobriments increïbles com el del José Luís, que buscant qui era el millor amic del Babar li surt aquesta curiosa imatge, potes de cefalòpodes. O uns terrorífics tattoos al braç de la noia, amb la mania que li tinc a aquesta versió del Body Art, quasi m'agafa un cobriment. Acudits també se'n troben i refregits amb Kens i Barbies, barrufets, Bob Esponja, etc. i fins i tot un còmic del Manara!


L'anècdota més divertida per mi, és la protagonitzada pel Joaquim, que insistia en què veia un Pessebre. Ja tenia raó, ja!

10 comentarios:

  1. Estic d'acord amb tu amb això dels tatoos. No m'hi he trobat mai, però no sé com reaccionaria si hagués d'acaronar una pell així pintada.

    Això del pessebre m'ha fet gràcia, però, sense saber-ho, no va desencaminat.

    ResponderEliminar
  2. Res. Aquest missatge és per activar la resposta per correu.

    ResponderEliminar
  3. Saps, Enric, em van dir que les noies amb tatuatges a la zona lumbar no els poden posar l'epidural, Apa! a parir amb dolor (per burres).

    ResponderEliminar
  4. Buscant a Internet saps on comences, però no on acabaràs. La col·lecció de fotos de Flickr és delirant pels seus títols.

    ResponderEliminar
  5. Así ¿no sabes por que tu primo es el mejor amigo de Babar?

    ResponderEliminar
  6. M'he fet fan incondicional de la sister Wendy. M'ha emocionat, sobretot, la tendresa amb què parla de la violació de Cloris per Zèfir, thuch a beatiffful thtody.

    ResponderEliminar
  7. No lo sé, JL, como no sea que tenga algo que ver con babear?

    Allau, les fotos, algunes, són també de malson.

    LoRat, jo també, Thithter Wendy, a partir d'ara em donarà unes lliçons d'art.

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. No havia entès gaire be el concurs pero avui he trobat tot el muntatge genial! (jo que em pensava que el de la dreta era un torero....)
    Volem mes pel 2012!

    ResponderEliminar
  10. Ara que ho dius, Ricard, sembla talment una capota taurina enlaire. Alguna caurà al 12, m'ho estic rumiant. Primer, però, he de premiar als guanyadors que encara no he fet res...

    ResponderEliminar