viernes, 9 de diciembre de 2011

Mikis llama a la resistencia, otra vez

Mikis Theodorakis en exclusiva para el programa Al-Tsantiri Niouz, 15 de noviembre de 2011, con subtítulos en castellano.



Y más información sobre la situación de Grecia, en la entrevista a Pedro Olalla, en Singulars:




Copiat de tv3,
Entrevista a Pedro Olalla, filòleg, hel·lenista i actualment professor a la Universitat d'Atenes. Olalla és extremadament dur i crític i diu ben clar que els que controlen el poder financer s'estan apropiant del poder polític a través del deute dels estats.
Per Pedro Olalla, el que ha passat a Grècia no és només cosa dels grecs, és una amenaça per a tothom.

L'indigna el discurs polític i mediàtic dels països europeus, Espanya inclosa, que diuen "nosaltres no som com Grècia"; titllen els grecs de poc treballadors i diuen que es mereixen el que els està passant. Per ell, la crisi no és altra cosa que un atac econòmic organizat pels poders financers, i defineix el deute com un producte dissenyat com a arma de sotmetiment dels ciutadans.

2 comentarios:

  1. Creo que estas interpretaciones tienen mucho de verdad, y es la que me interesa. Pero me mosquea y me molesta que se quiten razón negando lo que según otros son evidencias. ¿No es cierto que se ha gastado bastante más de lo necesario y de lo que se produce? ¿Es verdad o no que se jubilaban prontísimo, que nadie paga impuestos y que se cobran pensiones de abuelos fallecidos?

    ResponderEliminar
  2. Es verdad todo lo que dices, y ya expliqué en otro post que los médicos allí son una mafia de cuidado..hay mucho que arreglar y los de fuera se aprovechan. A ver cómo acabamos nosotros, que corruptos, un rato largo.

    ResponderEliminar