miércoles, 11 de septiembre de 2013

Bandes i cintes (6)


La baula barcelonina de la via. Lo rat penat encerclarà ca nostra, tot i que molts metres de cinta de la urbana ens envolta pels carrers a prop de la Ciutadella. Penso en la poca visió dels partits espanyols: quin dia històric aquell que hagués donat llum verda a l'Estatut, el que unia a molts més catalans. I l'eix social estaria per damunt del nacional. Ara és massa tard.



Molt bona diada!

21:45.  Tot i que no és el meu crit, he sortit a passejar i mirar. Ha estat una gran festa, pel parc de la Ciutadella molt groc, molta pau, molts nens. Felicitats als organitzadors, voluntaris i assistents. Els més sossos, els polítics davant el Parlament.

2 comentarios:

  1. Gràcies com a assistent

    T'esperavem a l'ala dreta del rat penat -rata pinyada en deien a casa-

    Al costat teniem uns iaios, ella amb la cadireta que havia traginat la neta ja adulta que els acompanyava. Quan va ser l'hora de la Gigafoto els va enganxar amb agulles de cap un paper al pit de la samarreta que deia més o menys: "Polítics afanyeu-vos que ho volem veure".
    Nosaltres, jo particularment, sóm al caire d'aquesta edat i també ho volem veure.

    Recomano aquest Gabilondo d'avui

    http://blogs.cadenaser.com/la-voz-de-inaki/2013/09/12/bah-fueron-tantos/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Al final ens vam decidir a anar a mirar pel parlament. Saps que no és el meu crit ni la meva cadena. M'agrada molt el que diu Gabilondo i espero una solució que no sigui la sortida. Necessitarem uns polítics valents i generosos.

      Eliminar