lunes, 1 de diciembre de 2014

Ika nipó

Vaig publicant diàriament un loligo o calamar o ika al FB de tota procedència i uns quants d'enviaments amables d'amics. Alguns dels més atractius són els orientals. Els japonesos en mengen molt i el tenen present a tota mena d'estampes, origami, dibuixos de manga i altres històries gràfiques. També abunden a petits netsuke. Bé, aquí una petita mostra de la col·lecció que ja arriba als 404 publicats en total.

Oi que són de categoria?






















6 comentarios:

  1. La col·lecció que tens és brutal! S'acepta pop com a animal de companyia a FB!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Galde, sobretot per la teva col·laboració!

      Eliminar
  2. Ja has mirat a les estovalles que broda la mare del Miquel Barceló?
    http://cultura.elpais.com/cultura/2013/08/23/actualidad/1377268233_002223.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Síi, les vaig veure, són gracioses, gràcies.

      Eliminar
  3. Qui havia de dir que la idea arribaria tan lluny! Sens dubte, la imatgeria oriental guanya en tots els sentits.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I tinc uns quants al magatzem. El que dóna de sí, el tema. M'ho estic passant teta amb els loligos. Un dia publicaré aquells tan japos i marranets del teu blog!

      Eliminar