martes, 15 de agosto de 2017
Rattle marca el ritme
El director torna a ca seva i la London Symphony Orchestra aprofita per renovar tota la gràfica per la propera temporada. No sé si aconseguiran atraure al públic jove; ja sabem que les sales de clàssica les mig omplim el madurs i els avis, però l'aposta és forta i no cal dir que la tecnologia último grito, combinat amb una elegant tria de colors, textures i moviments de Sir Simon ha fet que l'equip The Partners dissenyi el branding musical més vistós del moment. Tipografia, uns cartells, programes i un spot amb llenguatge 3D hipnòtics com aquelles imatges del Mediaplayer, en versió actualitzada i hipermillorada.
I com s'ha fet? aquí, al video, totes les pistes:
Etiquetes de comentaris:
clàssica,
diseño gráfico
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Atrevit, si senyor!!!!!
ResponderEliminarProkofiev, sí, encara que el meu gat s'espanta. Berlioz és un romántic desacompassat que es va emboirar. Berstein un pelín efectista tot i que pot proporcionar moments alegres. Debussy va desfer les boires, es més modernista que impresionista.
ResponderEliminarTot plegat, l'aposta és forta.
Petons
Francesc Cornadó
hola, torno a ser aquí, gràcies per contestar. Molt bons els teus comentaris!
Eliminar